Dagens gång :)

Idag vaknade jag ungefär kvart i 9 på morgonen xD då slog det mej att "VI HAR KÖPT EN TILL HÄST"!!!!! :D:D:D
VI HAAAR VERKLIGEN KÖPT EN TILL HÄST!!!! PÅ RIKTIGT!!! :D Skiiiitkul!! :D:D 
 Iaf hon heter La Bella Felicia och är mbrun :) 8 år o hon har fett snygg modell xD (bilder läggs upp) Hon är efter Feliciano !! Jag kanske ska berätta att hon inte är min häst utan Julias :( :)  

Flisan :)
(kmr nog fler bilder sen)


Men jag har gjort fler saker idag xD t.ex. jag har ridit Ture och Labolina :)
Red ungefär i 30 min på båda för jag ska jue tävla imorn me ponysarna ;) Ture red jag ut på o sen lite på banan, han va jättefin o lyssnade hela tiden när man satte igång saktade av !! Superbra :D
  Med Labolina red jag lite (försökte) rida lite dressyr :) Hon va pigg o glaad vilket va asbra ;D Det gick ändå ganska bra o rida dressyr förutom i galoppen då hon inte ville korta sig så mkt som jag ville -.-' ... men, men det gjorde inget :)
   Sen har jag packat till imorn ska ju tävla som sagt xD Ska bli askul o är astaggad!!! :D:D:D    :O shit va mkt ja använder ordet as, inte bra.... :/
  Jag smorde ALLTING!! precis allt!! *stolt* xD men de ttog ju sin lilla tid oxå :P packade in allt i lastbilen oxå o hoppas att ja inte glömt nåt, men de e ja ganska säker på att ja inte har :)

Bilder på lite hästar från idag kmr här :)



Flisan <3

FLISAN <3

FIN :)

Flisan rids av Julia idag :)

Ture o Labbis <33

Labolina springer ;) <33

Kommentarer
Postat av: sandra

Gud vilken fin och söt häst ni köpt! Har den tävlat nått innan? ;)

2010-08-08 @ 19:12:59
URL: http://sandraenglunds.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej, men hon är jättefin o hoppar bra :)

2010-08-11 @ 11:55:53
URL: http://matildanavren.blogg.se/
Postat av: elina

vilka fina bilder :)

2010-08-15 @ 18:08:21
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0