Resultat

Heej!! Jag tävlade ju igår (28/8 - 10) och nu ska jag berätta hur det gick o mamma filmade LBn så ja kanske lägger upp någon sen :)
 I LB med Labolina gick det jättebra o hon var jättefin o taggad som vanligt, jag var 0/0a och var 4 tiondelar långsammare än 1:an och jag kom 2:a!! :D <3 Duktig häst!! Och med Ture gick det oxå super o han var såååå himla fin och hoppade allt o tog tag ordentligt så jag är supernöjd med honom även fast jag fick ett liiitet pet i grunden med honom. Men tyvär var ju LBn lokal så då får man inga poäng... :( Men det gjorde inte så mycket... För i LA med Labolina gick det oxå SUPER och jag var 0/0a och VANN!!!!!!! :D Jag var 2,7 s snabbare än 2:an xD Men jag gjorde en jätteliten sväng som ingen annan tog och där tjänade jag mycket och Labolina var jätteduktig där! Med Ture fick jag ett pet på trean som var mitt fel men han var ÄNNU finare i LAn och jag är suuuuupersnöjd!!!!!! :D Vilka ponnyer man har, älskar dom!!!!! <3

Jag tog även lite bilder som jag kmr laddaupp sen för Julia har kameran idag eftersom hon tävlar fältävlan med Andy pandy idag :)

Kommentarer
Postat av: sandra

vad kul!! Grattis!:D<3

2010-08-29 @ 13:48:22
URL: http://sandraenglunds.blogg.se/
Postat av: Matilda N

Taack så mkt!! :D <33 Ja måste få komma till dej nån dag sandra!! <3

2010-08-29 @ 17:32:30
URL: http://matildanavren.blogg.se/
Postat av: sandra

Jadå!!:D<333

2010-08-30 @ 18:18:52
URL: http://sandraenglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0