Skolsnack... :P

Sorry att jag inte har bloggat på jättelänge, men nu när skolan började vart det lite tajt... :( 
Men nu ska vi ändra på det!
 I måndags började jag skolan och eftersom det var en ny skola (Södervik) så kände jag INGEN förutom Amanda. :P Men nu har jag börjat lära känna alla bättre. :)

Idag i skolan gjorde vi en laggrej, det är svårt o förklara, men 2 sexor, sjuor och åttor var i samma lag o så skulle man göra olika grejer på 12 stationer. Det vaar faktiskt kul! :) Det gjorde vi typ hela dagen, och vi fick sluta tidigare för vi blev klara tidigare xD

IGÅR I STALLET (typ)
 
Igår hopptränade jag med Labolina på Stjärnborg för Ann. Det gick faktiskt jättebra och Labolina var jättefin, känns bra inför helgen och så. Ska ju tävla på lördag... Eller söndag kmr inte ihåg vilken dag :P
 Tänkte sen ladda upp lite filmer från olika tävlingar sen, men måste fixa lite först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0