Dag 2

Hallåååj! ;)
PÅ förmiddagen var jag på stora wäsby på kurs för Janne Jönsson dag 2! Idag hade jag Labolina och hon har inte hoppat sen Södertörn så hon var sjuuukt pigg!! ;) Allt hade gått superbra! Sen skulle jag hoppa sista banan som låg på 1 m. Då vart hon helt plötsligt galen och tyckte allt var skitkul! efter första hindret så bara drog hon så jag var tvungen att rycka till lite i hennes mun för hon skulle lyssna och då gjorde jag halt ryggade två steg och sen började jag om och då gick det verkligen superbra! :) Hon blir bara bättre dessto högre det är för då kastar hon sig inte över hindrena som hon gör på 80 höjder ;) heheh... busig påni ...  Det värsta är att vi inte tog med filmkameran idag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!! åhhhhhh.....!!! -.-'

_____________________________________________________________________________________

När jag kom hem red jag Ture! Han var rätt fin :) Han fick pulsa i snön på ängen! ;)
OCH PAPPA FOTADE!!!! :D Det var så härligt för det var sol och snön glittrade lixom, de var jättefint :)
Men det var kallt så det gäller att ha varmt på sig:
rånarluva, pannband, 4 tröjor inklusive jacka, 3 par byxor inklusive täckbyxor, tjooocka vintervantar och 3 par strumpor plus tjocka vinterskor :)
hihihi... ;)


mycket snö ;)


Labolina <3 ........


...... och Sheila :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Roligt med bilder! :) <3

2010-12-15 @ 18:02:46
URL: http://tildise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0