FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

SORRY DET VAR INTE MENINGEN!! Den dåliga uppdateringen kommer inte tillbaka nu! Men grejen var att igår var jag och tränade och åkte iväg kvart i fem och kom hem vid 9 och då skulle jag äta och sen helt enkelt inte hann blogga :/
Ska jag berätta om träningen?
Lite då, jag hade Labolina och hon var sjuuukt pigg idag oxå efter som innan helgen hade hon inte hoppat på 1 månad typ och hon tyckte de va jättekul å hoppa  mkt :)
Övningarna var iaf jättebra och hon vAr jättefin bara pigg och lite het sådär ;) Men de är ju kul att hon gillar hoppningen annars skulle de ju inte gå så bra ;P
OCH  vi filmade men den kmr nog senare ikväll eller i helgen/imorgon!
och Juste i morgon är det SKOLAVSLUTNING :D :D shiiiiit va najs!!! :D

ajaa nu ska ja ner å rida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0