Matildiiiis!!

Helluu!! :)
Idag har Matilda Nerell varit här och ridit och tittat på massa gamla filmer från när jag och andra rider å så SKOJ ;)
Först red vi på Ture och Labolina, Matilda red först Labolina och sen bytte vi så jag tog henne och Matilda Ture ett tag! Pånisarna var lite pigga i snöovädret idag ;)
Man blev lite kall i ansiktet efter galoppen då de blåste så jävla mycket,,,, oj inte svära sorry ... Sen gjorde vi i ordning heztarna! Labolina fick gå ut med nya kompisar! :) Ella kände hon ju men inte Palle å Jesse! Men de gick ju bra ändå för Labolina är så ranglåg. Ella bestämmer iaf ;)
Vi fotade lite när vi red, men hinner inte ladda upp fotona nu så dom får väl komma upp imorn elr nåt ;)
Sen gick vi upp å laga mat! Falukorv med makaroner! Först gick de bra å steka å koka å allt.
Men sen när jaaag skulle föra över korvarnabitarna till aa nånstans från stekpannan tappade jag en korvbit så den ramlade på plattan och det började BRINNA!!!! :O Fast bara en liten låga som slutade brinna dirkt när jag satte stekpannan över den Xd Det var fett läskigt ;) aja sen år vi!
Sen så tittade vi på massa roliga filmer från tider... Fast många var inte äldre än 1, 2 år ;)
_________________________________________________________________________________________
NU ÄR DET VÄRLDSCUPEN I HOPPNING PÅ SVT 24 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0