11/6 - 10 regnig första sommarlovsdag...

Heej!! Första inlägget o första sommarlovsdagen!! Först lite om mig själv:
Namn: Matilda
Efternamn: Navrén
Ålder: 12 fyller år den 18 maj född 1998
Längd: 150 cm
Bor: På en gård i Upplands Väsby - Stockholm
Sport: Rider! Har 2 B-ponnis och tävlar i hoppning med dom. Namnen är Munsboro Senator och Flying Labolina
Föräldrar/syskon: Har en mamma en pappa och 2 syskon som heter Julia och Isabelle
Pojkvän: Ingen för tillfället
Skola: Har sommarlov och har precis slutat i skolan Bollstanäs och ska börja i Södervik


Och nu lite om hur dagen har varit och sett ut:

Det har varit en asjobbig regnig dag idah.. ...men jag har ridit o så iaf :P först på morgonen så tog ja ut alla heeestarna då spöregnade de... :/ sen mockade ja tures o labolinas box! boring... sen gick ja in o gjorde lite grejer... .... sen blev klockan typ halv fyra o det regnade fortfrande (kul på första sommarlovsdan:/ ) . då gick ja ner till stallet o tog in Labolina för ridning! OCH DÅ HELT PLÖTSLIGT SLUTADE DET REGNA!!!!!! :O:O YEES! ;) sen när ja red började de dugga igen... :@ jag red på slingan och upp mot högvreten i backarna, inte på ridbanan. det gick bra idag. :)
 Sedan skulle ja rida nästa ponnii. Men eftersom ture inte är helt frisk efter störten på skånsta så kunde ja inte rida honom. Vickan ville att ja skulle rida jesse för hon skulle iväg sen. då red ja honom oxå. jag red på volten me honom o de gick bra han var lugn o avslappnad! :) bilder kmr oxå
                                               




Jag rider Labolina <3 labboo
blöööta vi e labolina <3

turee
turee älskade ponny!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0