asså neeej !!

Nu har det blivit fruset ute så att ridbanan är helt frusen och dålig! :(  åhhh fett dåigt å jag som behöver hålla igång alla pånisar å allt juh! -.- men jag red först ut med Ella mot ekeby med malin å vickan i stallet. Det var typ stenhårt, men på tillbakavägen kom jag på att man kan rida i kanten där de var halvfruset gräs å inte så hårt å då red jag där lite, men det blev inget mer än trav å skritt med henne idag... :/ Sen var Labolina tvungen å göra nåt så då skrittade jag henne å jobbade henne på volten i 20-25 min. Ture vilade...
  Juste jag ska oxå tävla på södertörn på sönadag!! :D Och vet ni?? JAG SKA TÄVLA ELLA!!!!!!! :D Fast bara i LC då, men ÄNDÅ!! SKITKUL JU!! :D Sen ska jag hoppa LB å LA på Labolina :) Ture får tyvär inte plats... :(

ingen bild idag... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0