Dålig uppdatering - IGEN !

öhhm.. nu blev de dålig uppdatering i nåra dagar... Men jag har fktiskt vart borta lite, i fredags var jag med mina kusiner och badade i fyrishov, sen igår var jag först hos kusinerna för jag sov ju där, men sen åkte jag vid halv se på tjejmiddag/myskväll med dom i min förra klass och slaggade där :) Det var gryyymt kul!! :D

Idag har jag vart hos kajsa på förmiddagen eftersom det var där tjejkvällen var. Sen åkte jag hem och red.
Först Labolina, eftersom det var pissunderlag överallt typ (vi har ju inget ridhus och det var minusgrader och fruset ute) så red jag i sommarhagen på gräset och det var okey där faktiskt ;) Labolina var som alltid pigg och hon var lite stark, men hon blev lugnare mot slutet då hon var fett fin! :)
Sen Ture han gick bara en promenad dagen igår så han var grymt pigg och lite käftig ;)  
Sist Ella och hon var såååååå himla underbar!!!!!! :D Sååååå himla fin hon är den hästen alltså!! Älskar henne!!!<3
Hon är heeelt underbar att rida, det känns som om hon inte nuddar marken och bara svävar, det är sjuuukt!!!! :)


Ellaaaahhh!!!!!!!!! <33  (CUTE) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0