snööööö

Asså SHIIEEET!!! Nu har det kommit jäätemkt snöö!! :/ Ungefär 2 dm hemma hos oss... Och inte baara det det har även vart värsta stormen oxå!! Inte så kul när man ska rida! Men iaf jag red Ture och han tyckte osså de va lite jobbigt med snön, men han vaa rätt fin ändå :) Han har ju inga snösulor så då fick han lite stylor under hovarna och då blev det ju inte så himlaa kul... :/  Jag red väl i ungefär 25 min. Inte så länge men pga vädret blev det en liten kortisridning. ;P  Mamma tömkörde Labolina och hon var fin och hon har ju oxå snösulor för hon skoddes igår. :) Ella fick vila, hon reds rätt så ordentligt igår då jag och mamma åkte till Smedbys ridhus och red lite. :) Både Labolina å Ella tog vi med dit och båda var fina, Labbis va bara lite springig i galoppen annars fin. Ella var så underbar som hon brukar!!!! :D

Sheila däremot (de som inte vet så är hon vår hund, en golden retriver som är vit o supersöt :D) ääääääälskar snöö och bara rullar runt och busar i snön!! :D Hon är så sööt !!! :D <33



Sheila i snön förra året!! :) Göllig elr?? :)


Sheila i snö förra året oxå!  :)


Och sheila i snö förra året det oxå!! :)

Ses! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Mihiiiii, söta Sheila!!!! :D <3

2010-11-09 @ 20:35:06
URL: http://tildise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0