the results!!

Så nu kmr resultatet från idag!! ;)

Ella LC:
Det gick riktigt bra! Jag var dubbelnolla med henne och hon var jättefin! Men sen så har jag knappt ens tränat med henne elr ens hoppat ett  språng högre än 80 förut så det var ju rätt bra ;) (LCn idag var höjden 90 cm). Men jag gjorde två avståndmissar där hon fick trampa om. ;P Aja hon var skitduktig ändå, synd bara att jag kom första utanför placering... För de hade ju vart kul med en rosett ändå! ;) Men de var ju min första tävling med henne :D

Labolina LB:
Hon var superfin! Var dubbelnolla med även henne och tog en andra plats (13 starter). Finns ínte så mkt mer å säga förutom i omhpn så råkade jag rycka henne lite i munnen på muren men hon var så bäst och skitfin!!

Labolina LA:
Jag undrar om hon någonsin har varit finare??!! Labolina är världens bästa!! Även här dubbelnolla och jag var den enda dubbelnollan i kat.B såjag tog hem segern!! :D Jag fick ett sktfint segertäcke som det står nån rklam på på ena sidan och typ "Jag Vann!" och södertörns logga på den andra sidan! ;) Sen oxå rosett å plakett! :) Tyvär så tog batteriet slut i kameran efter 6:an i grunden... :/

shit oxå... filmerna kmr upp i morgon!! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0