Haaalloooo!!!

Jag har JOBBAT idag!!!  :D

Jag jobbade på mammas jobb Sepab Fordonsprodukter AB. Och asså OM jag var grym elr!!! xD
Det jag gjorde var att hjälpa Janni med att packa i saker i påsar och även att räkna pluppar och lite annat. Amanda var oxå där och hon gjorde samma saker som mig.
 Men själva grejen var att vi skulle följa med på våra föräldrars jobb (Amandas mamma jobbar på samma som min). Ett skolarbete alltså.  Vi fick med oss en lapp från skolan som det var massa frågor på och då skulle vi såklart svara på frågorna.. ;)  Jag började 8 och slutade kvart över fyra, MEN det bästa var att jag fick lite lön för att jag var sååå bra :D Det var skitkul!!

Nu har jag ridit Ella och hon var lite stark, men jag lyckades få henne lite mjukare sen, red inte så himla länge, kanske 30 min. :)



Labolina Haninge 2010 1:a MHPC (tror jag har visat bilden förut :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0