tjoo breeeee

HAAALLÅÅÅ!! Idag har jag först vart i skolan då vi slutade 14.45 då behövde jag inte stressa till bussen vilket var rätt så najsigt! xD 
  Sen gick jag ner till stallet och red Ture, han var inte lika jobbig å stark å dragig som igår. Men han va åt de hållet men lydigare, fast han va lite svår å korta i galoppen som vanligt... Han har ju så HIMLA stor galopp. Jag tog några småskutt på volt. på ena voltens "sida" elr vad man nu säger hade jag bom, sockerbit, bom och på den andra bom, liten mur (ungefär 40 cm).

och just det!! jag glömde ju berätta hur de gick på vallentuna i söndags! Bellan red honom i LC och red en klockren 0/0a med honom där men hade ju inte värsta FRÄÄSIGA tiden precis, men hon kom 2:a! :) Hon fick 1 par MH strumpor rosett å plakett. Sen red jag honom i LB å då va han fett fin, men sen i en sväng i omh bort från collectingring så började han käfta lite med huvudet (elr munnen elr va man nu säger) så han han aldrig se hindret då fick vi ett fett irriterande stopp där! Men jag kom 3:a (första utanför placering -.-).... Men Ture kändes fin så inga bekymmer med de elr så, ett litet missförstånd bara xD



Filmen på Bellan å Ture! :)   Filmen är filmad av: www.tildise.blogg.se   ( Matilda Nerell )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0