ttttttttttttttäääääääääävvvvvvlllliiiiinnnnggg xD

idag tävlade jag på små ponnisar :)
Miranda och My Mistral :D  Det var div. ll FINAL och jag red på våra grannars B-ponnyer. Jag red 75 i förklassen. På Randa fick jag fyra fel men hon va väldigt fiin förutom just där ;) På Mistralen fick jag oxå fyra fel xD, men han va super och sen red jag Mistral i laget (75cm) och då var jag nolla :D och sen kom laget till omh tsm me 4 andra lag å då i omh blev de lite nerver hos rätt många å de var inte ett enda lag som fick 0 fel i omhn, dom höjde ju ganska rejält på vissa hinder... Men jag tog mig runt med 4 fel, han blev lite tom på ett hinder från utgången och han är ju inte van vid att hoppa 3 klasser på en dag precis.. :P Jag är fett nööööjdddd :D <33 xD

Kommentarer
Postat av: matilda

Svar: Okej, då ska jag försöka lägga upp flera filmer från filmkameran på mig när jag tävlar åså! :D <3

Du får också göra de! :D :D <333

2010-10-31 @ 08:40:42
URL: http://tildise.blogg.se/
Postat av: matiilda

haha ;) aa ska försöka ;)

2010-11-01 @ 19:22:08
URL: http://matildanavren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0