UPPDATERING = SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST

NU HAR JAG INTE UPPDATERAT BLOGGEN PÅ UNGEFÄR ASSSSSSSLÄNGE.......!!!! Nu faaan ska de bli bättring!!

Iaf i helgen har jag tränat med Ture för Lotta Schultz! Det gick väl rätt bra! Det var iaf skiiitbra träningar och övningar, jag tycker att Lotta är jättebra att rida för. :) Tyvär har jag inga bilder från träningen...

Jag har ritat de olika "banorna" från båda dagarna här (De är lite ungefärliga) :

Från Lördagen, då var det lite mer framridning och sidvärtsrörelser och annat.
Sen hoppade vi några språng lite högre, i mitt fall högst 1,05 - 1,10 (jag har jue bara B-ponny)




Från Söndagen. Banhoppning, med lite omhp svängar och jag hoppad sen en bana på 1 m inför helgen. Det var 10 hinder på den banan varav 11 språng. Det var en tvåkombination med oxer in vilket var väldigt bra för mig. Jag behöver träna kombination med oxer in eftersom jag har en förmåga att börja backa då bara för att de är kombination. Bra träning! Här visar jag även hur banan var! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0