Daaageen

Heej!! Sorry, han inte blogga igår för det va så mkt me allt... :/  Men nu hinner jag. xD 
 Idag så red jag båda ponysarna, skrittade bara på Ture eftersom han har lite vilovecka typ. Labolina red jag ut på och sen lite på banan.   Lite i detalj:   Började rida på slingan på Labbis och hon va pigg som vanligt (de är hon alltid). Sen SÅG vi en fjording med vagn som var på väg hitåt och då blev hon jäääätterädd och började blåsa upp sig o fnysa o så... :P Då hade jag kommit ungefär ett halvt varv på slingan och då satte jag henn i galopp för jag visste att det skulle bli lite problem om jag fortsatte  i samma takt. Men aja de hände typ ingenting ändå bara att hon gör massa luftsprång i backarna vid högvreten, men de är ju lite skojigt! :) Red loss henne lite sen på banan, inga konstigheter. :)
 OCH JUSTE, sen när jag skrittade Ture hände Evelina och Miranda på närjag gick förbi deras ridbana och då när vi såg slingan från stigen såg vi den där fjordingen!! DEN HADE ALLTSÅ VARIT UTE DÄR PÅ SLINGAN I MINST 1 TIMME OCH 30 MIN OCH VAR DÖSVETTIG!!!!!! Den Kunde likagärna ha vart ute i 2,5 3 timmar........ :P


Här kommer bilder från Gagnef! :)

2:a msvb! <3

haha kul bild bara!! Ture på framhoppning.. :P

Matilda VANN MSVB på Frosty!! <33 Gratttttttiiiiiiiissss!!!!!!!!! <333

Kommer fler bilder från gagnef en annan dag för dehär va bara 3 av typ 150 ;P

Kommentarer
Postat av: Tellan

Hej, har iaf lagt upp bilder på min blogg, det är bara att ta (: Stockholmsryttarna.blogg.se

2010-09-16 @ 22:17:44
URL: http://stockholmsryttarna.blogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

grattis till dej !:)

2010-09-18 @ 14:19:49
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Matilda N

tack så mkt :)

2010-09-18 @ 17:21:59
URL: http://matildanavren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0