Dagen

Idag har jag vart hemma hela dagen lång. I morse vaknade jag kring 20 över 7 -.-' Och då gick jag upp och åt frukost, jag åt typ rostat bröd och mjölk o flingor. :)
  Vid 11 gick jag ut o red ;)
Labolina :   Red ut med Andy o Mamma, hon var jättepigg som vanligt när man rider ut, jag red för det mesta först och hon blev lite smårädd för några småsaker, men annars pinnade hon på som hon brukar (fast hon brukar ju bli lite smårädd ibland) ;) Men det är ju bara skojigt xD Red ungefär 30-40 min, hon ska jue tävlas av Bellan i morgon o får inte vara allt för pigg, så det vart ganska mkt galopp. ;)
Ture :  Red jag barbacka på ridbanan i ungefär 25-30 min, inte så länge för att han ska jue tävla med Bellan i morgon, så han måste vara pigg ;) Inte som Labolina precis, som måste vara lugn till i morgon :P Men iallafall, han blev fin på slutet (han var lite stel i början). Han var som vanligt lagom pigg, kankse något seg, men okej ändå. :)

För övrigt idag har jag vart lite hos Evelina (min granne, 9 år) och vi åt lite glass tsm och panterade nån blomma typ. ;) Edwin, hennes lillebror va lite kul-jobbig som vanligt xD Han står o tjatar om allt möjligt lixom ;)

Juste, del 2 av "lite filmer" är det tveksamt om den kmr idag för det har varit lite problem för mej här... -.-'
Men jag tänkte lägga upp lite andra kuliga saker ändåå ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0