Idag och .. ops.. igår..

Heeej!! Jag börjar med gårdagen lite. ;)
 

Igår ridningen:
Ture:
Hopptränade för Ann på Stjärnborg i ridhuset för första gången! Det gick faktiskt jättebra! Det var på ena långsidan en fyrkombination och på den andra tre oxrar med 12 m emellan (vi skulle rida på 4 språng) Framridningen får ni se på bilden nedan... Det såg ut ungefär såhär i ridhuset (bilderna på sidan va bara för skojs skull xD):

Framridningen red jag ju först runt i trav o lite galopp så själv, men sen så skulle vi galoppera på medelinjen emellan sockerbitarna och där skulle vi ta 2 travsteg sen byta galopp sen runt sockerbiten där uppe o sen samma sak åt andfra hållet. Vet inte om ni fattade så bra... xD
 Jag hoppade några språng på 1m 105 med Ture och han var jättefin!! :)
Labolina: Red på ridbanan lite dressyrliknande, hon var fin, men som vanligt lite jobbig och korta i galoppen...

IDAG:
Red Labolina på Evelinas ridbana när hon gick med, dels för lite omvandling och för att det var lite kul! xD Hoppade oxå en liten bom, kanske 35-40 cm högt med studs, 2 m emellan.
Ture red jag barbacka runt slingan ett varv eftersom han skulle få ta det lite lugnt efter igår, då han gick rätt hårt :P Han var däremot ´ganska pigg! hehe... ;)

Har varit i skolan oxå, men där hände inget speciellt...

VIKTIGT: 
Åker till Gagnef i morgon (fredag), hinner förmodligen inte skrva något innan för jag kommer ha fullt upp när jag kommer hem från skolan vid 14. Men jag ska ju tävla i gagnef 2 dagar! Berättar hur det har gått när jag kommer hem lär det bli. :) Önska mig lycka till!! <33

 


Kommentarer
Postat av: Tellaaaan <3

Hej, jag fota dej på gagnef, vill du ha lite bildr? :) :P

2010-09-15 @ 20:11:46
URL: http://stockholmsryttarna.blogg.se/
Postat av: Matilda N

Jaa gärna :) :D

2010-09-16 @ 20:02:55
URL: http://matildanavren.blogg.se/
Postat av: Matilda N

Jaa gärna :) :D

2010-09-16 @ 20:04:25
URL: http://matildanavren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0