sjuuk...

Sjuk idag, förkyld, ont i halsen o snurrig.. :P Så jag är hemma från skolan, men tänkte berätta om träningen igår.

Tränade Labolina för Ann igår och det gick bra! Egentligen ska vi vara 4 i min grupp men 3 kunde inte elr va de nu va, så då va jag själv i gruppen, men Hanna fick rida med mej i min grupp i stället för första gruppen, hon va reserv för Vickan o Jesse.. Det va jätteskönt o bara vara 2, men de blir lite lite väntetid emellan, men det gör inte så mkt. Men aja, det gick bra som sagt och hoppade bana sen o hon va jättefin! Banan var väl blandat 90-100 cm. Labolina är lite jobbig med sitt huve ibland som hon slänger åt alla håll, så va hon lite på framhopp-ridningen. Men hon gör nääästan aldrig så när man hoppar bana! ;)

Ska tävla i helgen och på måndag! På söndag är det i Gävle reg. hoppning och då ska jag rida LA och MSVB med Labolina, Ture ska tävla med Bellan på Lördagen så han får inte hänga med. Sen på måndag är det skol-DM i hoppning och då är det LC+5 i grunden o i omhoppningen LB (75 cm och 80 cm), Södervik min skola har 5 ryttare anmälda så det blir ett lag iaf!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0