Utflykt med klassen

Hejsaaan!! Iadg har jag inte vart i skolan, för klassen har (och jag såklart) har varit och paddlat i Mälaren vid kairo badet idag! ;) Vattnet var heeeelt grönt av alger!!!!!!!!! :O  Men det spelade inegn roll, men jag tyckte de va lite äckligt... -.-' Vi skulle paddla till en strand (fast stranden var ingen srand då..) och där skulle vi äta vår matsäck, jag hade som nästan alltid pannkakor med mig. :P Men det är ju gott!! O då va vi på den däära ön i typ 1,5 - 2 timmar.   Och juste alla förutom jag Amanda och Sasithon, var 2, men vi var tre o de va baara 2 som kunde paddla så på vägen dit fick jag sitta i mitten o inte gör nånting, dom blev ganska irriterade (lite på skoj) på mej för ja sjöng hela tiden, men hallå va ska man annars gör!!? xD
 Sen på vägen hem så paddlade jag hela vägen och då satt jag fram, det var fett trögt för vi hade rätt mkt motvind. :P Sen va typ alla dööötrötta... ...gäääsp...! Sen tog vi bussen tillbaka, jag tog en som gick direkt hem till mig vid Väsby Centrum där bussen från Runsa gick. hehe... vet inte vf ja hehe-ade... :O

Nu ska jag ut till stallet och sen ska jag med all enrgi jag har kvar efter det antagligen göra läxor..... -.-'''' Kanske hinner jag blogga om ridningen sen..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0