Nu hemma

Jaopppp nu är jag hemmaa! :)
Tänkte skriva om hoppträningen... Glömde tyvär kameran at home :P
Det gick väldigt bra! Det var rolig träning och framridningen är precis vad Ella behöver! Få in bakdelen under sig så att hon hoppar upp sig ordentligt.
Vi började med att efter framridningen galoppera över två upphöjda bommar. Vi skulle ta 3 galoppsprång första gången, sen ta varannan 4 galoppsprång varannan 2 galoppsprång! Fick inte mycket missar där inte så det kändes bra. Efter det fick vi hoppa igenom en studs och sitta still med axlar och överkropp. Sen hoppade vi några små linjer på låg höjd som gick strålande. Och vi avslutade med att hoppa en bana. Den var 9 hinder och 11 språng (man hoppade en tvåkombination två gånger). Jag och Ella hoppade banan utan några so helst problem, nedslag elr andra konstigheter. Det var en väldigt bra runda kände jag! Den låg väl på runt 1,10 m! Känns bra inför helgen då jag ska tävla 1m och 1,10m! :D
Jättenöjd med träningen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0