Ridpassen :)

Idag har jag bara ridit två hästar igen! :)
Ture:
Red först och jobbade honom på volten. Sen hoppade jag en upphöjd bom på volt och tränade på att komma rätt. Sen hoppade jag en låg liten bana med ett kryss, ett räcke och en oxer + den upphöjda bommen på volt. Första och andra gången stack han efter hindrena! Han tyckte att det var askul! :D Men sen fick jag lite ordning på honom, men jag känner att jag måste träna lite mer på att få stopp på honom efter hindrena...
Jesse:
I början var han lite stressad, blev rädd för saker i omgivningen. Sen fick jag lite hjälp av Julia och då blev han asfin! :) Det var riktigt kul faktiskt han kändes verkligen ASBRA då som en annan häst liksom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0