Tre pownisar idag med!

Japp idag red jag tre hästar idag igen :) Den här gången i ordningen Ture, Ella och Jesse! :)
Ture:
Han var asfin och jag red på kimblewicket han var framme och satte under sig som han normalt inte har så lätt för och jobbade på jättebra! Men det var SEXTON PLUSGRADER UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så han tyckte de va lite varmt och blev lite svettig, men han har ju kvar all sin vinterpäls!!! Han är ju bara rakad på halva delen...
Ella:
Red dressyr på henne igen! Red igenom programmet tre gånger och de två första gångerna gick det bäst för i slutet så orkade hon inte med mer dressyr min lille springare ;)
Jesse:
Först blev det en 20 minuters lång skrittur med Evelina på Miranda och Karin och Edwin :) Men Edwin orkade inte cykla med så han och Karin vände efter mindre än halva slingan. Sen fortsatte jag och Evelina hela slingan och sen red jag lite på ridbanan när vi kom tillbaka i kanske 15 min och galoppade och travade och han fäääät avslappnad och gick jättfint!! Han varit jättefin den senaste veckan! :D
Lilla sööta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0