Varför ha en rubrik när man inte kommer på någon?

Jaa idag har jag bara ridit en häst!! Det känns lite konstigt att bara ha ridit en häst när man inprincip alltid rider 2 oftast fler hästar! ;)

Det var Ella jag red och hon var jättefin tog några små bommar och nåt litet språng bara för att känna på lite inför i morgon. Men på bommarna i början så stack hon lite och då han hon inte med att få upp fötterna till sista bommen (det var 3 bommar) och då klev hon på bommen istället, men det fixade sig sen då hon blev lite lugnare efter ett tag! :) Jag är nöjd med ridpasset!

Sen fixade jag lite och tog in alla hästar! Och det var inte så himla lätt idag eftersom att det blåste så HIMLA mycket och hästarna va lite på tårna :P Aja men inget konstig hände förutom att dom travade in istället för att skritta.

Sen gjorde jag rent min påni Ella som inte var så ren med hjälp av mamma :) Och efter det blev hon väldigt fin, och till sist packade jag :D

Taggggggggar inför i morgon nu då :D Men jag måste bara gratta MATILDA en gång till!! Hon red nämligen sin andra MSVB med sin ponny Dawn Drifter idag och var DUBBELLNOLLA och kom 6:A!!!! :D Inte liiiite gryyyymt tkr jag!! :D MSVB för D-ponny är gaaanska stort 120 cm! :P



Äntligen är snön borta! Nu längtar man tills det blir 20+ ute :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Nej va söt du ääär :D <3

2011-04-11 @ 20:40:42
URL: http://www.matildanerell.devote.se
Postat av: Ida

Rubriker är verkligen knepiga :(

2011-04-11 @ 23:49:37
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0