Dagens Ridpass

Heej och go midda. Skriver nu för har inte haft tid innan! Idag gick jag ju i skolan till 14, men va med Amando sen och sen red jag, så jag har inte hunnit alls.
Nu för tiden, dvs den här veckan och kanske 3-4 veckor bak har ju Julia tagit Ella hela tiden för hon ska ju som sagt rida SM i helgen... -.-
Därför har jag bara haft hand om Lino nu. Meeen han har blivit värsta fin nu! :D
Idag så red jag först ut med Bellan på Labolina. Det gick fett bra bara att han blev väldigt rädd för en presening... Haha!
Sen red vi på volten och han var suuuuperfin! :D Jag släppte stigbyglarna och shit vad jag får kämpa för att hålla mig kvar han travar mig ur sadeln nästan! xD Han tar så HIMLA stora steg så man blir helt paff! Men iaf han var helt otroligt fin jag red honom mest pch jobba igenom och ställa honom. Helt otroligt fin blev han, men jag måste jobba med övergångarna då han drar upp huvudet. Men han kan inte kunna allt, han är ju bar 5 år! ^^)
Saknajj mijn Elsibubb <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0