Hej, vet ni att min ponny är amazing?

Okey.... Jag kan knappt hitt ord som beskriver hur fantastisk, otrolig, amazing min ponny är! Han är bäst! ♥ Han är en på miljonen! Jag tror inte det finns många 5-åringar som aldrig bangar, som aldrig smiter, som aldrig tittar/glor, som aldrig stannar på hinder! Som hoppar i ALLA lägen! Som ni kanske vet så hoppade jag honom idag, det gick som vanligt lite sisådär på linjer osv. Men på banan JÄKLAR (förlåt mamma..... :/ )! Han hoppar HELT FANTASTISKT! Och nu börjar jag känna mig mer hemma och kan följa honom bättre och då känns det så himla BRA! :D Han kan nog bli nåt den där finingen! :') Älskar honom ♥

Tro inte att jag dissar Ella nu för det gör jag VERKLIGEN inte, she´s still my number 1...Vem vet.. Lino ligger iaf bra till ;) Men jag har ju nästan aldrig skrivit vad jag tkr om Marcellino så de va dags tycker jag!

Men höörrrnii jag måste verkligen be nån att fota/filma nästa gång jag hoppar! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

JAG JAG JAG, hihihih :D <3

2011-08-17 @ 23:06:33
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0