Hemma :)

Jäääää nu är vi äntligen hemma! Eller vi har vart det ganska länge nu, men aa. ;) Det gick bra för Julia och Ella på SM i alla fall! 5:a kom dom! Har fotat jättemycket, och filmat men främst tänker jag ladda upp fotona! Fast inte nu för de är ganska sent och jag är trött. Jag har ju inte sovi så jättebra i bilen när det smattrade mot taket HELA tiden. Det har nämligen varit otroligt regnit, fast ändå inte. Det har liksom regnat ibland och spöregn ibland och sen sol så allt nästan torkade. Jaa jättemärkligt väder alltså! :O Men värst var ju i lördags när man verkligen såg hur ett KOLSVART moln kom närmar och närmare! Sen började det spöregna, åska och blixtra!!! Det var faktiskt lite läskigt, för det var rätt nära och vi stod vid framridningen till dressyren då. Haha och Jag SÅG faktiskt en RIKTIG blixt ni vet en såndär man ser konturerna på jättetydligt och som är sicksackig! ;) Det var fett coolt ;D
Vi var oxå på ryttarfesten, inget märkvärdigt egentligen. Sång var det mycket, lite underhållande faktiskt. God mat och efterrätt :D

neej nu ska jag bege mig så bajbaj see ya ^^
btw kommer bilerna i mogon om jag hinner ;)


gullibulllliiii powniee! <33<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0