Jobbardag

Idag är det en jobbardag för mig här hemma! Jag ska rida 4 hästar, smörja och packa allt inför i morgon, tvätta hästen, duscha, fixa mig, åka till morfarpå middag, sen hem o sova.
Jag ska ha hunnit allt dehär innan halv 6 så det är bäst att jag sätter igång då ;)
Juste! Jag har kanske inte berättat de för er men jag ska tävla i morgon och på söndag. I tierp är det jag ska tävla. I morgon rider jag reg Lb och därefter en nat LA har tidiga startnummer i båd klasserna. På söndag rider jag bara en nat LA. Har tidigt startnumme där med.
Btw så kommer den första mobilbloggningen inom nån dag ^^) inte för att den kommer vara särskilt intressant vill liksom bara pröva... ;) Och en sak till Julia var felfri i första omgången av Lamicell Cup finalen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0