Längtar tills nästa gång

En sak jag har tänkt på är att jag längtar otrloigt mycket till nästa tävling!
Med båda ponnisarna! Fast med Lino kommer det bli en vecka innan. Troligtvis om allt går som det ska blir den i Enköping 4 sept. med Lino. En lokal ponnyhoppning där tanken är att jag ska hoppa LD och LC. ^^) Det gick så bra första tävlingen och jag är jättetaggad nu tills nästa tävling om 2 veckor! :)
Första tävlinge gick det ju asbra, han var sååå fin och i Enköping är det ju lite större bana, som är till han fördel. (LCn på filmen, vill inte göra besvär med LD oxå)

Sen längtar jag något sjuuukt mkt till nästa fälttävlan! Blev riktigt sugen efter att ha vart funktionär nu... Det kommer även bli min debut i P90 med Elsis! :D Men längtar oxå till nästa hopptävling som är DM på södertörn! Blir inge Gagnef för mamma ska till London, de suger för jag ÄLSKAR gagnef! Kan ni gissa varför? ^^
Det gick ju så j*vla bra där förra året med Labolina och Ture :D


Senaste tävlingen och starten i hoppning på Eldstorm! Nollade i nat LA! :D

I fälttävlan har jag inte lyckats ladda upp från trossnäs för internet dampar ALL the time, men jag försöker!
Medans kan ni få från första terrängträningen! ^^


Stark heeeezt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0