Ljuslingsbacken nästa

Om ca 30 min åker jag, Julia, pappa och Eldstorm till Ljuslingsbacken i Skövde för att Julia ska rida SM där. Vi får väl hoppas att det går bra! Vet inte nåt om hur uppdateringen kommer bli, men jag ska försöka iaf! Jag kommer säkert tappa alla läsare osså...
Mamma och Bellan kommer ta hand om bebiponni, så han kommer iaf bli omhändertagen. Jaa sen vet jag inte vad jag ska säga mer alltså.. Invigningen är ikväll vid 19 tror jag, men 2009 var den jättetråkig.
Btw så har jag aldrig varit på Ljuslingsbacken. Det är en nybildad klubb som startades 2007. Inte alls gammal alltså! Jag hoppas ju då att det kommer vara fint där så kanske vi vill åka tillbaka någon gång! ;)
Klubblogo för Ljuslingsbackens Fälttävlansförenin
Julia och Ella på SM 2009. Silver tog dom och då gick det dessutom i **!
2010 blev det ju inget SM pga skadan, men i år är Eldstorm tillbaka
precis som vanligt! Nästa år hoppas ju jag på att få rida SM, men om
det går i ** så blir det nog lite tufft... I år har dom ju sänkt svårighetsgraden
till * för att det var 7 starter förra året och 2 st fullföljde tävlingen såå aa
det kan man förstå.
¨
Lycka till då luli o Ella!

Kommentarer
Postat av: Malin

Terrängen är rätt tuff på ljuslingsbacken,det ligger typ 3 mil ifrån mig ;)

2011-08-29 @ 20:48:25
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0