Marcellino stuff

Det verkar som ni vill se lite mer av Lino. Så här kommer lite stuffs. ^^
Matilda : Du ville ha filmer från när jag rider hemma eller? Har inga filmer från hemma tyvär men när jag tränar o så. Kan lägga upp både filmer och bilder! :D
Jag börjar från början:

En löshoppningsfilm som vi såg på Youtube som lades upp 3 juli 2010 (så den lär ju vara ungefär från då):



Filmen från provridningen av Marcellino:


En film från våran första bortaträning som var på Lovisedal:


Stillbild från den träningen

En film från andra bortaträningen på Lotterängs Gård:


Det var allt jag hade i filmväg på Marcellino... :/

Suddig
Lite suddig jag vet... men söt påni <3





Kommentarer
Postat av: Matilda

Sista bilden var sååå fin! <3

2011-08-01 @ 23:31:27
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0