10 dagar

Idag är en speciell dag. Det gäller två saker.
Den första är:
Det är 10 dagar kvar på 2011. 10 dagar kvar på ett år som jag inte har uppskattat lika mycket som 2010.


OCH DET KÄNNS BARA FÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SKÖNT! :D
För att jag är så sjuuuukt taggad till 2012 så jag orkar inte vänta! Såå NICE! :DDDDD

Den andra saken är:
Idag är det den mörkaste dagen på hela året, alltså Vintersolståndet. I morgon börjar det alltså bli ljusare på kvällarna. Hur nice är inte det då??? :D

Därför är jag glad idag, inte bara för att det är den här dagen idag utan för att jag verkligen insett att jag verkligen tycker att den här sporten är något för mig. Att det är kul och extrA kul när hästarna är fina, alla är fräscha och pigga. :D
GLAD CHEYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0