:DDDDDDDDDDDDDD

VILL NI VETA EN VÄLDIGT ROLIG SAK?
Jag har kommit med i Utmanartruppen till landslaget i fälttävlan! :D
Helt sjukt ROLIGT ju! :D I år finns det inget uttaget landslag  på ponny för att det finns ingen i hela landet som uppfyller kriterierna för att bli uttagen, därför är denna truppen ett sikte på ett landslag i slutändan.
En avsutten träff på Bosön kommer att äga rum 14-15 januari, sedan uppsuttna träffar i mitten av mars, april och maj.
Varför jag då? Jag har ju bara ridit två P90 liksom. Men de går mycket på vad hästen kan och har gjort tidigare och ser vilka som har kapaciteten att ta sig in i landslaget senare.
Nu kommer 2012 bli ett SÅÅ GRYMT ÅR!
Gaaahhhhah! Jag är sååå GLAAAAAD! :D:D:D:D
Världens bästa och finaste häst <3

Kommentarer
Postat av: Mia

STORT Grattis Tildan!

Kram Mia å Nathalie

2011-12-20 @ 23:03:21
Postat av: pernilla

GRATTIS BÄSTA!!är inte alls förvånad , eftersom du är grym!:DDDD <3

2011-12-22 @ 19:46:38
URL: http://pernillaochchiquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0