Detta fältet måste fyllas i

Juste, kom på att jag glömde skriva att jag ska rida ELLA idag för första gången på två veckor, hon har ju haft en viloperiod som hon verkligen behövde och förtjänade! Nu är hon väldigt glad och gullig, hon var nästan ledsen på nåt sätt innan hon fick vila, men nu är hon HUR glad som helst och man kan se hur glad hon blir när man sätter på grimman och ska gå ut och gå med henne nu. Det var nånting som inte stämde för henne då, men nu, ni borde verkligen se skillnaden! Om Ella är glad är jag också glad, världens finaste häst! <3 Hur skulle jag nånsin kunna skiljas från dej? Ingen kan skiljas från henne, ingen i familjen vill att hon ska bort, alla älskar henne! Hon är såååååå sjuuuukt BÄST!
haha snyggingar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0