Träningen igår

Pencez var det som fick följa med till träningen igår. Han var superfin. Har aldrig varit så fin NÅn gång förut!
Han slappnade av mycket mera emellan hindrena och blev rundare.
Film kommer!
Sen råkade jag göra värsta tabben när jag skulle hoppa trippelkombinationen, det var en lång anridning och jag satt och bromsa hela vägen helt utan ben, vilket resulterade i att han stannade. Men helt förståeligt, bara mitt fel. Sen bara kom igen med lite mer ben, hur lätt som helst!
Haking sa att han hade utvecklats jättemycket sen första gången jag hade honom på en träning för han. Det var jättekul att höra, men jag kände själv att han kändes finare än förut också. :D
Detta var sista träningen det här året, känns så sjukt att 2011 snart är slut, men grymt nice!
Blev inte så mycket skrivet om träningen men tänker ju lägga upp film! Måste faktiskt fixa ihop massa andra gamla filmer också.
mobilbild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0