Påniridningen idag

Ture: Var i ridhuset med honom och han var helvild i början innan jag hade suttit upp. Men jag tror det var lite bra för han var så pigg så jag behövde inte sparka på nånting xD Men han blev verkligen sjuuuuuuuuuuuuuukt fin sen. Jag gjorde mkt flyttningar och sånt. Han har ju blivit riktigt GRYM på det nu ;)
Labolina: Hon var oxå i ridhuset idag. Och hon var jättelugn :) I början var hon i och för sig lite spänd, men sen i galoppen var hon asmjuk och jag måste säga en sak.... Att Ture och Labolina har blivit asbra på att byta galopp!! :D Ella kan typ inte, men dom små olydiga kan ;) Hahah ne inte så jätteolydiga iaf ^^)
Ella: Idag fick hon en nicig vilodag... :)

Kommentarer
Postat av: Hallvardmichelle

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-12-22 @ 06:58:16
URL: http://hallvardmichelle.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0