Ridningen

Nu har jag ridit klart!! Eller jag hade RIDIT klart 20 i 3 men nu har jag hunnit komma upp till huset och ätit lunch och så ;)
Jag red alla ponnysarna på slingan. Ella och Labolina var megaaspigga!!! :D Jag blev typ helt svettig av att rida Labolina för hon typ stack xD Men faktiskt så är det lite kul när dom är pigga :D Och på Ella provade jag att öka galoppen lite och HERREGUD!!!! Det känns som om man flyger!!! Hon nuddar knappt marken!!!! ^^ Inte konstigt att hon är världens bästa fälttävlansponny ;)
¨¨¨
Ture däremot var som vanligt vilket var bra :) För då kunde jag jobba honom och så, Ella kunde jag oxå jobba för hon är så lydig, men Labolina fick jag mest hålla i så att hon inte skulle sticka ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0