cha cha bloggen


Tja snön


aaaaa men tjenareeeeeeeeeee, eller.. ska jag säga chenare? 
Sitter vid datorn och chattar, kollar bloggar, bloggar, dräääggglaaaar och aa, de vanliga.
Jag har lite lite lite lite pyttepytte liteeee tråkigt, så jag bloggar då på världens coolaste Navrén's blogg!
Jag har egentligen ingenting att säga, meeeen, ne, precis, jag har ingenting att skriva..
Men här får ni ett par filmer på när jag rider, "gemföra-filmer" ! :D

♥ Bobby
♥ Didde
Hittade ingen annan film på "efter"

Frosty

Före



Efter
Alla filmer finns ju inte på youtube men de var dessa jag kunde hitta. (: Nu vill jag att ni kommenterar Navréns blogg mycket och bäst för er att ni tittar den varje dag!
Ciao! ♥

Hälsningar från en glad chey som har en blogg, om ni vill kika på den, klick på bilden!
Ja, jag är en liten hund älskare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0