Friterad kyckling

Nu ska jag eta lite frukost och titta på film, frukosten blir friterad kyckling med ris och... naej inga grönsaker. Men dricka och soya till i alla fall! :D
Därefter ska jag nog rida om inga andra planer dyker upp och sen titta på film igen och sen sova, sen är det en ny dag helt enkelt ;) Men juste jag ska ju äta middag först också! xD
MÅSTE bara säga en sak!
Att Marcellino har utvecklats jättemycket sen han kom till oss! :D Han har blivit otroligt lyhörd och kan gå i jättestadig form när man väl har honom där och är så himla positiv till allt (fast det har han ju alltid varit men ändå ;)). Han har satt så mycket mer muskler, det syns mest över rumpan och ryggen. Han har fortfarande en liten underhals som vi jobbar bort ännu mer. Och han har så fin päls oxå helt blank, tunn och kort. Han står som ett ljus på stallgången när man fixar med honom och så är han jättekelig och gosig. Han är en ängel helt enkelt! ^^)









Finafinapånibus <3

Kommentarer
Postat av: N

sv: hihi tack och tack igen :D dock så att jag och backade av honom jättemycket i hoppninge, stackars häst ;)

gcik det bra för dig? såg slutet av terrängen, både jag och mamma är helt kära i eldstorm. jag har alltid varit det och mamma är nyfräslt ;)



ang kvalen så är det 4 godkända innan 1* för häst och 2 för ponny, och vi har ridit 2. men jag ska rida 1 P90 till nästa vecka så att vi är stensäkra innan vi går upp :)

2011-07-24 @ 12:37:31
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0