Hemma från Gotland

Kom hem från Gotland vid 05-tiden i morse tror jag. Våran båt gick 00.50, inte mysigt. Men nu är vi hemma. Och vädret på Gotland har inte varit så bra som man hade hoppats på tyvär. Jag tror det var 2 dagar av 7 som vi var på stranden en längre tid. :P Dessutom har internet varit cp där borta, det gick bara att sitta utomhus om man ville ha internet, och det regnade ju ungefär hela tiden så det är därför jag inte har bloggat nå vidare. Och sen har det tydligen varit 30 grader här hemma och inte regnat en droppe. Varför kunde inte Gotland haft det vädret istället??
Jag tänkte att jag skulle berätta lite om vad vi har gjort i ett annat inlägg lite senare, nu ska jag faktiskt gå ner till stallet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0