Åker vid halv 12-12

Tjoofrääs! Tänkte meddela er att jag och papi åker till Bollnäs vid 12 tiden. Väl i Bollnäs träffar vi mamma och Julia som åkte bajstidigt i morse. Jag och mamma stannar kvar och sover i lastbilen och sen hjälper hon mig på söndagen med alla grejer och grenar! :) Pappa och Julia åker hem med Julias hästar sen när hon är färdig! :) Toppen!!! :D
Äntligen är det dags för fälttävlan igen Elsisen!! :D pöz

(juste jag kommer kanske inte kunna blogga i morgon, beror på hur sent jag kommer hem)

Kommentarer
Postat av: monica

Hej Matilda,

grattis till segern idag! Jag blir så glad att du fortsätter att rida och ta hand om lilla Ella. Täffade Emma Rödén på hopptävling i Sundsvall idag. Hon berättade att hon varit på fälttävlan i Bollnäs i helgen. Och då var jag ju tvungen att kolla hur det gått för dig och Julia.

Ni är SÅÅÅÅ duktiga!!! 45 straff i dressyren - det måste ju vara hennes bästa poäng nånsin!?!

Krama Ella från mig och hälsa Julia o hela familjen förresten...

Ha en riktigt härlig sommar!



M



PS En så grymt söt D-ponny du fått i stallet!

2011-06-12 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0