katjakaj og bentebent

jag gillar också rubriken!



Matilda hääär.
Tänkte blogga lite så Matilda får lite mer uppdatering, för de är väl de ni vill ha , huuuh ?
Sitter och kollar på COPS hehee, fast jag sitter typ ute. De är as skönt ute nu! Perfekt ridväder, jag red på förmiddagen och sedan mitt på dagen och de var schteeeekvarmt! Fett lökigt
Har inte så mycket mer att säga, ska packa lite kläder nu, för imorgon sticker jag till Timrå på meeting med alla tre små ponnysarna! :D ska bli riktigt jäkla niceeee.
Nu tänkte jag säga goodbyeee ))))))):
HEJDÅ fast ne, nu sa jag inte goodbye....
klad hest

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahaha klad hest åka po utflykt ♥

2011-07-03 @ 20:44:42
URL: http://emmawessling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0