Vissa dagar dödar en

Hahah, igår var jag på Gröna Lund heeeela dagen, alltså det var verkligen hela dagen! Jag tror vi kom dit vid halv 12 nånting och åkte hem vid 21! Såå aaa! OCH VETNI?????? JAG ÅKTE FRITT FALL TILT!!! Det trodde jag aldrig att jag skulle våga! Skillnaden mellan Fritt Fall och Fritt Fall Tilt är att tilt lutar sig framåt när man sitter där uppe längst uppe på toppen lutar den sig framåt så det känns som om man hänger i tomma intet bara, bena sitter ju inte fast i nåt utan dom bara hänger lösa lixom! Jag trodde seriöst att jag skulle dö! MEN jag har bildbevis!!! xd
Men när jag skulle gå och lägga mig när jag hade kommit hem så kände jag mig helt yr, alltså yr på så vis att det kändes som om jag åkte nån attraktion ;P 



Jag fotade med webben på fotot hittade inte kameran! (Tredje
personen från vänster är jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0