Wooops!

Sorry att jag aldrig skrev igår men jag tittade lite för mycket på One Tree Hill...
Det gick bra för Bellan och Labolina. Hon red LD och LC och LD är ju Clear Round. Hon var i alla fall nolla i LD och fick en liten (den va ganska stor) rosett! :) Sen red hon LC. Jag stod uppe vid banan och tittade medans Bellan hoppade fram där nere vid framhoppningen. Då säger dom i högtalarna "Sjukvårdare omedelbart till framhoppningen". Då tänkte jag shit hoppas inte Bellan har gjort nånting. Men när jag kastar en blick ner mot framhoppninge ser jag att någon håller på och leder Labolina utan ryttare och då har Bellan och Labolina gjort en vurpa. Alltså dom kraschade. Det var på oxern och hon hade kommit HELT fel och tryckt på och då hade Labolina hoppat och kraschat hindret. Labolina fick lite skrapsår på nosen men var annars helt oskadd. Bellan hade ont lite överallt tror jag. Men hon ville i alla fall gå in och rida på tävlingsbanan. Hon hoppade upp igen och tog nåt språng på vardera hinder och hästen sg lika fräsch ut som innan kraschen och Bellan var inte rädd. Sen gick hon in på banan och gjorde vääärsta omhoppningen och VANN! ;D Hon vann med 2 sekunder till den som kom 2:a! :D
På prisutdelningen! Visst hade dom fina grejer runt segraren? :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Guuud, vilken hjälte! Hälsa henne att hon är superduktig! :) <3

2011-06-19 @ 22:18:44
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: annie

va kul :) hälsa grattis :D

2011-06-20 @ 09:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0