Tävlingsresultatet

Ella LB:

Det gick jättebra på framridningen och hon var jättefin och sen inne på banan gick det SJUKT bra!!!! :D Vi kom rätt på vartenda hinder och hon lydde mig och det var väldigt fint flyt och det kändes SUPER! Vi belv dubbellnollor och tiden räckte till en femte plats! :D Men det var INTE lite starter 42 st och då tkr jag att femma är rätt bra ändå :) Finns film! Men kan inte lägga upp den nu...

Labolina LA:

Hon var som vanligt på framhoppning/framridning. Sen blev hon faktiskt lite spänd inne på banan. Eller egentligen inte innan funktionärerna öppnade stora dörren så att det kom en stor solstråle på marken precis när jag travade förbi och då blev hon så HIMLA rädd! Hon kastade sig åt sidan och jag höll nästan på att ramla av!!! Men sen var hon lite spänd och då gick det lite segt på ettan och tvåan sen kickade jag till henne lite och då gick det bättre. Sen på 8an tror jag det var. Då var det någon som skrek till på läktaren varpå hon blev lite rädd och stak nått galoppsprång och då han hon inte riktigt koncentrera sig på hindret i tid så det blev ett litet konstigt språng men vi klarade det och sen hoppade vi sista och gick felria i mål så jag fick en ettarosett. Det var ju bed A alltså Clear Round. :P

Ella LA:

Framhoppningen gick ungefär som förra gången fast hon var piggare nu! Och inne på banan så hade hon INGEN respekt för hindrena och bara drog men hon hoppade och så. Fast vi fick några nedslag, vet inte riktigt hur många faktiskt. Men hon hoppade inte tillräckligt högt över hon hoppade LB höjden fast det var LA lixom. Hon kom inte ens fel på hindren. Så det blir till å träna lite högre nu ;)

Labolina MSV:

Gick inge bra, men hon hade ju stått i den där j*vla bussen i hundra år och väntat. Men vahetterääää jag är ändå inte helt missnöjd för hon va fin innan :) Nu har jag bråttom igen så jag hinner inte berätta mer utförligt :/

Jag känner att jag inte har särskilt mkt tid till bloggning på vardagarna. Därför är det roligast att läsa under loven ;P

Jag är ganska nöjd med tävlingsdagen =
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0