Visst har jag bloggat mkt dom senaste 10 dagarna??

Neeeej verkligen INTE!!! Men jag hade bara en liten kortis paus för det blev så himla mycket där ett tag med hästarna å de! :/
Vet ni kanske att jag tävlade i Södertörn i helgas och att jag rider Jesse??
Tävlingen gick asbra med Ella! Red LB som förklass till div 1 vilket är 1m i hennes fall. Och det gick sjukt bra hela banan stämde och tiden var inte så väldigt snabb men jag lyckades VINNA på det!!! :D Det var ju inte LITE kul (jag vann ett asfint segertäcke och rosett,plakett och anmälningsavgiften tillbax)! :D Sen blev det lag och då hade c-ponnysarna i laget 4 fel var och dom var två och sen var det två d-ponnysar kvar och det var jag och Isa :) Och rundan i laget var precis lika bra som i förklassen om inte bättre och jag var nolla även där :D Och isa red oxå felfritt sen så laget slutade på 4 fel och kom 5:a av 11 lag :) Vi hade lika gärna kunnat gå till omhoppning för det var bra rundor alla gjorde :)
Det gick inte lika bra med Labolina i La på lördagen ramlade jag av!! :O det var längesen! Men jag red ju sjukt dåligt alltså fatta inte vad jag höll på med?? Hon var ju gryyym på framhoppningen och jag var inte ens nervös, ärligt talat tror jag att jag tog det som om det vore lätt och visst det var ju ganska lätt men det fanns en svår kombination på banan och då ska jag bara gasa rätt in i den?? GUD jag måååste skärpa mig!! :O Jag blev så himla arg på mig själv efter de där alltså :@
JUSTE jag har filmer på Ella-ritterna som jag tänkte ladda upp inom kort :)
________________________________________________________________________________________
I helgen ska jag tävla Jesse! I Väsby LC och LB! Hihi första tävlingen med honom... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0