Favoritbilder

Nu tänkte jag lägga upp en av mina favoritbilder på varje hezt! :)
Den här bilden på Labolina är lätt min favorit på henne! Titta bara på
hur hon använder frambenen och hennes fina utsträckta bakben.
Man ser också hur mycket hon använder ryggen och dessutom är hon
ganska högt över! PLUS att jag ser koncentrerad ut och tittar upp på
nästa hinder och ger bra med eftergift, älskar verkligen den här bilden! :)


Jag hade svårt att välja mellan den här och en annan, men det fick
bli den här för jag såg så sur ut på den andra ;P Den här bilden
älskar jag för det ser så himla härligt ut och det är perfekt ljus och
man kan nästan se vartenda vattendroppe som stänker! Jag älskar
att Ella alltid ser så glad ut på bilder hon ser liksom aldrig sur ut på
bilder, det är lite kul men aa! Älskar verkligen bilden! :D


Jaa denna bild säger ganska mycket utan att jag behöver förklara
en massa. Men det ärju sjuuukt hur han hoppar högt över på det där
90 cm hindret! Stört! Man ser verkligen hur han använder ryggen,
sträcker ut bakbenen och har frambena högt! Synd att hjälmen inte
är så snygg, men jag tycker inte att man ska kolla på ridhjälmen... ;P
Men jag diggar min min, den är rätt sammanbiten/koncentrerad venne
riktigt.  Älskar bilden ändå! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0