Förlåt, de är jag igen.. ):

Kunde inte hålla mig, Matilda här.
Eftersom Matilda inte bloggar nu verkar de som så är de ju alltid bra att ha bloggen uppdaterad! Annars är de ju lätt att man tappar läsare.. Så jag tänjte göra ett lätt litet inlägg här, även fast jag inte har någon aning om vad jag ska skriva om.. Aja, jag kommer på.
eehh...
..
yes...

Lite om dagen kanske?
VISST!

Jo, klart man varit i skolan. Chilldag idag, nice nice. Aja, ne.. på morgonen så red jag dojjan, efter skolan hade jag asont i benet av någon anledning och var AAAAAPAAAA allergisk, ååh hatar de! Och nös typ 135653 gånger varannan minut och aa, jobbigt värre.
Kanske är hemma från skolan imorgon också, får se.. Men aa, hur har eran dag varit? Kommentera hörrni!
Nu tänkte jag säga adjö till vännerna jag chattar med, röja upp lite i mitt rum och sedan ta en kopp te som vanligt sedan lägga mig! Så skönt sååå!
Men ni får simma lugnt bloggläsare, och.. aa, ta de bara chill så ska ni se att allt löser sig, bye!
Så jäkla bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0