Tävlingsresultat

Det gick väldigtbra tkr jag :)
i morgon ska jag åka och prova hästar så nu berättar jag bara kort om tävlingen...

LA Labolina bed A:0
Hon var fin å sådär jag red väl inte helt perfekt kände jag men hon kämpade på och vi var felfria :D Kom första utanför placering...
Ella LA bed A:0
Guuud hon va helt fantastisk och hoppade super! Helt otroligt :D Ella är bäääst :D <3 Vi nollade och kom femma! :D
Så nu har jag bara två nollor kvar i LA för att kvala till MsvB :)
Nya skydd hade hon oxå :D

Labolina lagklass LA
Det var en svår bana helt klar eftersom över halva startfältet blev uteslutna av alla kategorier.
Många fick problem på trekombinationen som var en oxer in och räcke räcke ut. Oxern in var väldigt bred och Labolina hoppar ju så himla runt och fint över oxrar och när det är lite långt till b-hindret i en kombination får hon det långt och det blev så nu så hon kunde knappt klara det, egentligen skulle jag tryckt på lite i landningen men det gjorde jag inte :/ men grejen va att när vi hade kommit ut ur kombinationen så ramlade tyglarna över huvudet på Labolina så tyglarna va lixom borta från halsen och var helt omöjliga att rida med så jag fick dra i tygeln och Labolina snurrade runt på en volt, sen lugnade hon ner sig, blev ju ganska stressad av de där. Då kunde jag föra över tyglarna över huvudet på henne igen och red på kombinationen och hon var jättefin jag var medveten om de nu så det var inga problem att hoppa trebombinationen då :) Så jag är nöjd men jag fick MASSOR med tidfel och det vra dåligt för ingen funktionär elr nån kom hjälpt mig dom stod lixom bara och kollade på... :/
Ella lagklass LA
Skitfin här med, ryttarmiss på tvåan då jag lägger henne lite nära och blir kvar i handen så hon petade den. Men annars kändes det suuuuper jag är jättenöjd verkligen :D
Labolinas lag lyckades VINNA!! Vi vann på stört dåliga 26 fel!!! xd haha vi trodde att dom skämtade när dom sa så i speakern ;) Men i och med det blev vi även TOTALSEGRAE för andra året i rad!! :D
Wihooo :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS! vill gärna se filmerna! :D <3

2011-05-29 @ 17:12:10
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0