Resultat och prestation 2/10 - 2011 Rimbo

Idag tävlade jag lille Marcellino lokal tävling i Rimbo. :)
I LDn så red jag ok, vilket medförde att han hann få upp ben i tid, hann tänka osv osv...
Bra runda helt enkelt, finns inget mer o säga direkt. Felfri och inom tiden! :) Så då fick vi vår första rosett tsm, hehe roligtroligt! :)
I LCn så skulle jag rida mer framåt så att det skulle bli lättare för honom. Så jag tänkte på det hela tiden och framåt red jag! Till 1:an så la jag till spöt på bogen så att han skulle ta tag i hindret för att jag låg lite stort och han reagerade eller tog inget intiativ. Och sen efter 1:an så stack han och så blev det liiite trångt till tvåan, ett RÄCKE (hans värsta) men han fixade det galant ändå! :D Mycket för att jag var loss i handen ordentligt.
Sen rullade det på förutom att det blev ett mellan avstånd till fyran där han var jättesnabbis i bena. Det var jätteroligt att se, snarare känna att han gjorde ALLT för att klara hindrena och hans attityd, det var ju första inomhustävlingen och ingen skillnad skulle jag säga nästan. Men kanskekanske att han blev lite mer koncentrerad inne än ute för ute finns det så himla mycket att titta på runtom. Men skitsamma han var jätteduktig och fixade allt jag styrde han på! 0 fel :D
Filmer och... hm bilder? kmr inom kort hoppas jag! ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Nice! Men var du nolla i LC:n? ;)

Och såg du Ascot? :DD

filmer filmer filmeeer! <3

2011-10-02 @ 22:39:12
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0